Kunden Broker: Scrisoare anuala 2020

ianuarie 4, 2021

Kunden Broker a facut mari progrese in ceea ce priveste provocarile principale pe care le-am confruntat in cursul anului 2020, pe masura ce ne continuam calatoria centrata pe clienti. Am extins ofertele noi si imbunatatite catre consumator. Am perfectionat nivelul de implicare al angajatilor si am redus mult fluctuatia de personal in randul consultantilor nostri independenti. De asemenea, satisfactia clientilor a crescut semnificativ. Aceste imbunatatiri au contribuit la cresterea cotei de piata la aproape 13%, care este un rezultat deosebit! Am vazut un raspuns puternic continuu din partea consumatorilor, ceea ce ne ofera un optimism suplimentar in ceea ce priveste extinderea agentiilor noastre de vanzari, extindere care ofera o sansa uriasa pentru cresterea in viitor.

Nucleul povestii noastre, pe masura ce privim spre viitor, se bazeaza pe ipoteza ca traim intr-o epoca in care tehnologia produce schimbari profunde, permitand oamenilor sa realizeze mai mult in viata lor decat si-ar fi putut imagina acum cativa ani. Credem ca pentru a realiza numeroasele beneficii potentiale ale acestor schimbari, clientii nostri vor avea nevoie de o platforma care sa ii ajute sa isi satisfaca nevoile de protectie financiara in era conectivitatii digitale. Credem ca consumatorii din lumea conectata vor folosi tehnologia pentru a-si imbogati stilurile de viata intr-o varietate imensa de modalitati,  ceea ce va stimula capacitatea noastra de a-i servi tot mai bine. Capacitatile pe care le avem prin consultantii nostri, departamentele de service, call center si site-uri web vor trebui sa functioneze in sinergie.

Cum vom realiza aceasta oportunitate? Aceasta premisa ne-a facut sa vorbim despre centrarea pe clienti in ultimii cinci ani. Kunden Broker s-a reproiectat de la o companie axata pe produs la una care ofera o perspectiva de incredere clientilor in aceasta zona interesanta, desi provocatoare, de asigurari si pensii.

Am inceput aceasta calatorie invatand cum sa diferentiem  dorintele consumatorilor nostri, iar apoi invatand cum sa le indeplinim. Dar cea mai importanta oportunitate pe care o vedem este reincadrarea oamenilor talentati din echipele noastre de distributie a asigurarilor si a pensiilor. Vrem ca angajatii, consultantii si managerii nostri sa se implice profesionist cu clientii nostri, punandu-le la dispozitie un meniu larg de capabilitati pentru a satisface dorintele si nevoile individuale de asigurare si pensie ale clientilor nostri. Capacitatile de baza unice ale companiei noastre rezida nu numai in capacitatea consultantilor, angajatilor si managerilor nostri de a recunoaste dorintele clientilor, ci si si in capacitatea echipelor noastre de asistenta de a adapta noi oferte si de a furniza abilitati specifice bazate pe nevoile clientilor.

O intrebare corecta este cum sa evaluam daca strategia noastra de centrare pe nevoile clientilor functioneaza in practica? O modalitate este sa ne judecam performanta in comparatie cu cea a colegilor nostri din industrie. Bineinteles, aceste informatii sunt disponibile numai dupa fapta implinita. O alta modalitate, mai eficienta, este sa petrecem timp in agentiile noastre, observand ofertele de servicii, interactionand cu centrele noastre de apeluri sau sa vizitand site-urile noastre web.

Astfel veti putea evalua independent daca strategia pe care o descriu in aceasta scrisoare se regaseste in ceea ce consultantii, angajatii si managerii nostri cred a fi strategia noastra. Intrebati-i ce anume observa despre clientii lor, cum incearca sa serveasca mai bine clientii – si cat de bine sustine compania eforturile lor. Judecati singur daca suntem acel consilier de incredere, capabil sa ajute clientii sa foloseasca tehnologia asa cum au visat. Chiar daca ati putea avea o impresie diferita intr-o anumita zi, intr-o locatie oarecare, veti vedea negresit macar cateva indicii sau dovezi al strategiei pe care o executam de zi cu zi.

In incheiere, as dori sa multumesc consultantilor, angajatilor si managerilor nostri pentru anul pe care tocmai l-am incheiat impreuna si pasiunea si energia cu care ne servesc clientii. As dori, de asemenea, sa multumesc furnizorilor si partenerilor nostri externi pentru colaborare si sprijin.

In timp ce ma uit la bogatele oportunitati de crestere in lumea conectata si iau in considerare pozitionarea noastra strategica, sunt foarte fericit ca lucram impreuna!

Director General

Neumaier Bernhard