Omniasig Asigurari

OMNIASIG a dovedit flexibilitate la dinamica pieţei, dezvoltându-şi şi diversificându-şi în permanenţă portofoliul de produse, abordând în mod diferenţiat segmentele populaţiei-ţintă prin oferte de produse adaptate cererilor şi optimizarea serviciilor. Astfel, sloganul companiei traduce perfect poziţionarea OMNIASIG, “NOI suntem DIFERIȚI”.

OMNIASIG are o comunicare transparentă cu asiguraţii săi prin intermediul Facebook, Youtube, serviciul de OMNIasistenţă de pe www.omniasig.ro şi încearcă prin toate mijloacele să îşi sprijine asiguraţii în rezolvarea daunelor.

 

Ȋn scopul protejării asiguraţilor săi, în cazul producerii de daune foarte mari şi extinse, cum ar fi dezastrele naturale (cutremur, inundaţii), OMNIASIG a pus la punct programe de reasigurare care garantează soluţionarea daunelor şi solvabilitatea companiei.

Securitatea oferită de brokerii ce plasează programele de reasigurare (Marsh – cel mai mare pe plan mondial, Willis, AON, Alpha Insurance Reinsurance Broker) este maximă, iar reasigurătorii care girează aceste programe, oferind imaginea nivelului de “security”, sunt reasigurători de primă clasă cu rating de cel puţin “A”, rating-uri acordate de compania internaţională Standard & Poor’s: Gen Re, Munich Re, Partner Re, Hannover Se, Swiss Se, SCOR, Lloyds’s Syndicates. OMNIASIG a creat de asemenea programe de protecţie pentru compania de intermediere în asigurări Kunden Broker, alături de care a pus bazele unui parteneriat puternic.

 

De-a lungul timpului OMNIASIG a primit numeroase premii care certifică cele mai înalte standarde în asigurări:

2011

  • XPRIMM, Premiul pentru Excelenţă

2010

  • XPRIMM, Premiul special “MANAGERUL ANULUI” acordat domnului Contantin TOMA
  • Piaţa Financiară, Premiul “Poliţa Anului” pentru produsul “Casa Ta”

2009

  • XPRIMM, Premiul “Compania Anului”

2007

  • Capital, locul 67 în Top 100 “Cele mai bune companii pentru care să lucrezi”
  • UNSICAR (Uniunea Naţională a Societăţilor de Intermediere şi Consultanţă în Asigurări din România), Flexibilitate în Negocieri
  • Ziarul Financiar, locul 99 în “Cele mai valoroase 100 de companii din România” (singurul asigurător din acest top)
  • XPRIMM, Compania Anului: Asigurări Non-Viaţă; Investitorul Anului – Vienna Insurance Group; Premiul Special în cadrul Programului “Unde mă asigur?” – pentru Managementul companiei Omniasig din Regiunea de Vest

2006

  • Capital, locul 30 în Top 100 “Cele mai bune companii pentru care să lucrezi”
  • Business Press, Compania Anului, “Premiul de excelenţă Business Press”
  • UNSICAR (Uniunea Naţională a Societăţilor de Intermediere şi Consultanţă în Asigurări din România), Flexibilitate în Negocieri

2005

  • XPRIMM, Premiu Special pentru “Calitatea serviciilor”
  • Piaţa Financiară, Asigurătorul anului 2005
  • Business Press, Asigurătorul anului 2005
  • Capital, Top 50 “Cele mai bune companii pentru care să lucrezi”

2004

  • XPRIMM, Compania Anului: Asigurări Non-Viaţă
  • UNSICAR (Uniunea Naţională a Societăţilor de Intermediere şi Consultanţă în Asigurări din România), Flexibilitate în Negocieri

2003

  • XPRIMM, Compania Anului: Asigurări Non-Viaţă
  • UNSICAR (Uniunea Naţională a Societăţilor de Intermediere şi Consultanţă în Asigurări din România), Flexibilitate în Negocieri

2002

  • XPRIMM, Premiul special “Tranzacţia anului”

2001

  • XPRIMM, Compania anului

2000

  • XPRIMM, Produsul anului (Casco Lux).

 

Kunden Broker