Kunden Broker - 10 ani care fac diferența

Începând cu anul 1989, moment în care s-au deschis granițele Europei, s-a schimbat foarte mult și piața financiară în țările din fostul bloc comunist. Aceste schimbări au determinat o renaștere pentru mulți brokeri și consultanți financiari, care au identificat această șansă și în România. Tocmai de aceea au intenționat să se folosească de oportunitatea unei piețe noi, în curs de dezvoltare. Din păcate, realitatea este puțin diferită, în sensul că majoritatea acestor companii NU SE FOLOSESC de șansa oferită de piață, ci doar doresc să EXPLOATEZE ignoranța poporului. Profitul propriu a fost plasat pe prim plan și s-au neglijat interesele clienților. Această situație neplăcută a creat ocazia creării primei companii de brokeraj din România, care să realizeze o situație de win-win pentru toți participanții. Acest lucru înseamnă, că cei care câștigă sunt: clientul, consultantul/ managerul și implicit prin aceasta și compania. Nevoile clientului sunt din ce în ce mai elaborate, iar interesul acestuia față de produsele de asigurare este mult mai crescut decât în anii anteriori. Această strategie, prin care ne concentrăm pe succesul pe termen lung și prin care renunțăm la profiturile pe termen scurt, s-a demonstrat ca fiind, în retrospectiva ultimilor 10 ani, cea mai corectă. 

 

În primul rând, în perioada 2005 - 2006, KundenBroker s-a concentrat pe dezvoltarea sediului central al companiei în Cluj-Napoca, și consolidarea prezenței sale în zona Transilvaniei. Mai apoi, între anii 2007 - 2008, am continuat dezvoltarea strategică în regiunea Moldova, una dintre regiunile cu cel mai mare potențial din România. Și nu în cele din urmă, începând cu anii 2009 - 2010 am început, de asemenea, să dezvoltăm partea de sud a țării. În anul 2011 am continuat această dezvoltare și pregătire, astfel, intenționând să ne facem în viitor cunoscută prezența și peste granițele României… Pe lângă strategia noastră clar definită, un alt pilon important, este existența unui management dinamic, care a creat o administrație solidă a companiei. Rezultatele noastre, în permanentă creștere s-au putut realiza în mod special, datorită faptului că toate deciziile s-au luat foarte rapid, la locul potrivit și ele au putut fi implementate exact „la locul faptei”, adică în România. În multe companii,factorii de decizie nu sunt în contact cu pulsul pieței și astfel identificarea celor mai bune strategii este îngreunată. Spre deosebire de aceste companii, Kunden Broker și-a dezvoltat activitatea și a acumulat experiență din viața de zi cu zi, fiind în contact direct cu schimbările care au intervenit în mediul economic, juridic sau modificările intervenite în nevoile și atitudinea clienților vizavi de produsele de asigurare. Accentul pus pe profesionalizarea forței de vânzări începând cu 2011 este un alt aspect care a contribuit la crearea unui avantaj strategic pentru Kunden Broker – consultanții în asigurări ai acesteia fiind primii din piață care au absolvit cu succes examenul de autorizare, solicitat de către Institutul de Management în Asigurări (IMA). Toate acestea au coroborat pentru ca firma Kunden Broker să înțeleagă mult mai bine piața, și au dus la probabilitatea mai ridicată de a lua deciziile corecte.

 

Un indicator relevant, care arată dezvoltarea și mărimea companiei, îl reprezintă, Incentive-urile organizate de către noi, și Galele anuale. 

Prima noastră gală a avut loc în anul 2006, într-un cadru restrâns, aproape familiar, urmând ca în 2010 să avem onoarea de a ne întâmpina invitaţii în marea sala festivă a hotelului President din Târgu Mureş. Totuși, se poate observa, că noi toți, fondatorii acestei companii, care apărem în poza de grup a Galei din 2006, ne regăsim și în poza de grup a Galei din 2010. Acest lucru oglindește foarte bine și întărește strategia pe termen lung a companiei, deoarece în mod special în această branșă nimic nu este întâmplător! Suntem convinși de faptul, că rezultatele obținute și succesul companiei Kunden Broker din ultimii 10 ani reprezintă un fundament și pentru dumneavoastră, astfel încât să începeți anul 2015 alături de noi pentru a ajunge Numărul 1 printre brokerii de pe piața financiară din România. Pentru aceasta vă urăm mult succes! Echipa Kunden Broker